Wat doe je voor job?

Ik ben programmamedewerker bij Radio Nostalgie. Een heel gevarieerde job: ik zit meestal op de redactie, maar ik maak en lees ook het nieuws en het verkeer. Af en toe val ik in als presentatrice, en je hoort me ook in reclamespots. Wij werken hier met wisselende uren, dus elke week ziet er anders uit.
Beroep: programmamedewerker bij Radio Nostalgie
Privé: samenwonend, geen kinderen
Brutoloon: 2.100 euro
Nettoloon: 1.400 euro
Extra's: maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, eindejaarspremie en -cadeau, gebruik poolwagen bij vroege shift en gsm.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het salaris van de presentator verschilt per persoon. Een bekende presentator verdient bijvoorbeeld meer dan iemand die net begonnen is. Zo verdient Andries Knevel bijvoorbeeld per maand €14750,00 en Matthijs van Nieuwkerk zelfs €38628,00 per maand, iets waar een beginnende presentator eerst nog van kan dromen. Een ander voorbeeld is Paul Witteman, die onder de Balkenendenorm wilde verdienen en daarom voor zijn werk als presentator €181.000 per jaar verdient.

Daarnaast kan het salaris ook per televisie of radio programma of per evenement verschillen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Werk je echt bij radio Nostalgia? Klinkt eerlijk gezegd beetje ongeloofwaardig en meer alsof je een quote hanteert. Als het waar is, verdien je daar echt zo weinig of maak je gewoon een stomme grap? Toffe muziek, radio Nostalgia staat hier de hele dag aan m.u.v. Het weekend.